Londonban, hej – 6

hqdefault (1)

Mindenkinek van valami dilije és/vagy parája. Vannak, akik a cserebogaraktól félnek, egyesek a peronon falhoz lapulnak, nehogy a közeledő szerelvény alá sodródjanak, mások azon aggódnak folyamatosan, vajon elzárták-e a gázt a fővő étel alatt, de nem mennek vissza ellenőrizni. Nos én e három dolgon kívül még a repüléssel kapcsolatos elektronikus ügyintézéstől tudok szorongani. Mit írjak a nevem elé, mrs.-t vagy dr.,t, mert bár mindkettő vagyok, a rendszer csak egy titulust enged használni. Hogy is van a jegyen, ellenőrizném, de már az is csak egy e-mail formájában létezik, ugye nem töröltem? Aztán bánom a pillanatot, amikor nem vettem fel a férjem nevét, mert rám szólnak, hogy a gyerek neve nem egyezik az enyémmel, az útlevél nem bizonyítja, hogy az anyja vagyok, hol a születési anyakönyvi kivonat? És én már látom is a vizsgáló fülkét, amelyben majd alaposan átvizsgálják, rejtegetek-e heroint valahol. Ezért aztán, bár tudom, hogy a British Airways-nél csak 24 órával a járat indulása előtt lehet becsekkolni, én már két nappal előbb elkezdek izgulni, sőt, a környezetemet unszolni, próbáljuk meg, hátha mégis lehet már és nyomtassuk ki mindenképpen, mert mi van ha éppen a reptéren merül le a telefonom, vagy valaki kirántja a kezemből, vagy elfelejtem a képernyőzár feloldó kódját. A rendszer figyelmeztetése ellenére többször nekifutok, hol mrs.-szel, hol dr.-ral. Ki ez az idióta? – mondja képernyője előtt egy IT-szakember valahol, Benedek Miklós hangján. Végül letilják a belépésem, nem lesz papír, beszélhetek a reptéri automatával, biztos yorkshire-i lesz a kiejtése és nem fogom érteni. Áááááááááááááááááááááá!

(Amúgy tegnap láttuk a Hampton Court Palace-ot, VIII. Henrik kedvenc rezidenciáját, a Bushy-parkot a szarvasokkal és Minna eljátszotta a London Bridge is falling down-t a Temze partján.)

 

 

Vélemény, hozzászólás?

